.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا اسرائیل مواضع حزب‌الله لبنان را هدف قرار نداد؟
پایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از دو مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل به علت نگرانی از احتمال درگیری با حزب‌الله لبنان، حملات دیشب خود را متمرکز بر اهداف و مواضع حماس کرد.
چرا اسرائیل مواضع حزب‌الله لبنان را هدف قرار نداد؟

به گزارش مشرق، این مقامات صهیونیستی گفتند: اسرائیل تلاش کرد حملات دیشب خود را بر نوار غزه و لبنان و اهداف حماس متمرکز کند تا از هر گونه تنش و درگیری بیشتر با حزب‌الله خودداری کند.

 

به گفته این دو مقام صهیونیستی «وزرای اسرائیل در پایان گفتگوهای خود درباره نوع پاسخ به شلیک گسترده راکت‌ها از جنوب لبنان به این نتیجه رسیدند که اسرائیل هیچ منفعتی در ورود به جنگ در لبنان ندارد و احتمال ورود به یک درگیری منطقه‌ای بسیار بالاست.»

 

در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، ساعاتی پیش یک مسئول امنتیی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با وب‌سایت «والانیوز» اعلام کرد که «شلیک موشک از غزه و لبنان ثابت می‌کند که قدرت بازدارندگی اسرائیل کم‌رنگ شده است.» وی با این حال مدعی شد: اما ما زمان مناسبی را برای تحمیل هزینه‌ای دردناک انتخاب خواهیم کرد.

 

در همین راستا «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: کابینه نتانیاهو در توانایی برقراری و حفظ بازدارندگی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی و حزب الله لبنان عملکرد ضعیفی داشته است.

 

اسموتریج در ادامه افزود: تلاش می‌کنم تا وفاداری‌ام را به کابینه نتانیاهو حفظ کنم، اما عملکرد وضعیت امنیتی ما اکنون غیرقابل دفاع است.

 

منبع: مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.